måndag 3 september 2012

Good Morning!

Jag och L ligger i sängen med varsin dator (L spelar iPad) och myser en stund innan det är dags att gå upp - jag älskar såna morgnar! Blev även serverad en kopp grön te av C så den här dagen kan väl inte bli annat än bra ;) 

Vädret är mindre kul dock, det har slagit om nu från strålande sol till grått och regnigt - precis som jag gissade. Men om vi har tur så lyckas vi pricka in ett kort uppehåll under dagen så vi iaf kan få lite frisk luft! Jag är inte mycket för att vara ute i spöregn måste jag erkänna... Även fast det gamla talesättet "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" säkert stämmer så föredrar jag sol 100 gånger om!

Nä nu ska jag hoppa in i duschen och ge mitt hår en välbehövlig tvätt, sen blir det frukost. Hej på en stund!




Nyvakna tröttisar

2 kommentarer:

  1. ...men snart har ni vår och sommar! Det är så lustigt det där med omvända årstider. Jag ser fram emot att läsa om vårtecken i din blogg :) Ha en bra vecka!
    /J

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja såå sant! Jag ser verkligen fram emot en fin vår och lite härlig sommar innan vi sätter oss på planet till ett vinter-sverige i början av nästa år... :)

      Radera