söndag 9 september 2012

En Dagens

Så har jag sett ut idag;



Har fortfarande tre par jeans i garderoben med låg midja som jag fortfarande kan ha (och knäppa som vanligt!). Min favorit till det är en löst sittande t-shirt, gärna nån grå nyans som denna från Country Road. Tillsammans med mina svarta ankelboots och skinnjacka känner jag mej snyggt klädd även om det är väldigt enkla basplagg - helt klart min favoritstil!

Just nu sitter jag dock här i svettiga träningskläder efter att ha tagit med V på en av mina backpromenader, hon höll på att både spy och halvt dö hälsar hon haha. Jag sköt dessutom en sisådär 30 kg framför mej bestående av L och buggy. Svettigt värre! Men såå himla skönt när man kommer hem igen och värkligen känner i kroppen att den fått jobba :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen börja laga middag - fullkornsspagetti med min goda köttfärssås! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar