tisdag 4 september 2012

Bröllopstankar!

Nu är kyrka och festlokal för bröllopet klart! Jag klurar fortafarande lite på boende, vill ju kunna erbjuda alla långväga gäster samt den närmsta familjen övernattning och jag tror jag har det så gott som täckt nu men fortfarande är jag osäker på om vi kanske behöver ett extra rum till.... Måste höra lite med min familj vad dom tycker! Det skulle vara så mysigt att äta frukost tillsammans morgonen efter bröllopet samtidigt som en del kanske hellre åker hem än att lägga pengar på boende. Skulle såklart gärna betala för alla men det lär bli lite i saftigaste laget...

Känner ändå att jag haft en väldig tur hittills, alla mina förstahandsval har funnits tillgängliga och bit efter bit faller på plats. Ska det verkligen vara så här enkelt att planera ett bröllop kommer jag på mej själv att tänka! Lovar att jag får världens problem med att hitta "THE DRESS" istället... Kommer ju inte ha mycket tid på mej, bara en sisådär dryga tre månader. Måste ju föda en liten bebis först innan jag kan prova ut klänning plus att den måste vara amningsvänlig! Och hur många klänningar är det? Det är nog där min utmaning ligger tror jag :)

Men ingen idé att stressa över det, bättre att fokusera på det jag KAN förbereda!

2 kommentarer:

  1. Å vad roligt! Så bra brukar det inte gå kan jag säga, så riktigt imponerande! Ni kommer få en av den bästa dagarna i ert liv, det är ett som är säkert. :) Hoppas du hittar den klänning du önskar dig. Kram! /C

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej jag förstår det och ångrade mej nästan i samma stund som jag publicerade inlägget, tänkte att "det här får jag säkert äta upp"... Och det lär med all säkerhet bli en del som kör ihop sej lite på slutet men så ska det ju vara, eller hur! Till slut brukar ju allt lösa sej :) Kramar

      Radera