söndag 9 september 2012

Ny tradition

Vanligtsvis är det jag som fixar frukost åt familjen varje morgon men imorse fick jag sitta på soffan och läsa mina favoritbloggar medan C lagade poached eggs och gjorde kaffe åt oss. Det smakade 10 gånger godare än vanligt! Visst är det så, att när någon annan lagar maten njuter man så mycket mer? Jag har bestämt att detta är en ny söndagstradition från och med nu :) Söndagar är nämligen den enda dag då aktiemarknaden är helt stängd och C behöver således inte sitta framför datorn!

Nu sitter jag här och sippar på min goda mjölkiga kaffe (mer mjölk med kaffe än tvärtom) och planerar min dag. C tycker att jag ska hänga med till Cromwell för att titta på när han kör cross och passa L, men jag tror att jag hellre stannar hemma med L faktiskt, även om han ääääälskar att följa med till crossbanan. Vi har husvisning vid 12 så först och främst måste vi städa här! Sen ekar kylen tom så det blir nog en trip till mataffären och en långpromenad med L när han ska sova. Så får C köra cross själv idag, det är lite svårt att ha med sej L till crossbanan - särskilt på helgerna då det är många som kör. L får följa med pappa i veckan istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar