tisdag 23 oktober 2012

A beautiful day!

Har det varit idag måste jag säga, trots diverse trötta familjemedlemmar. L somnade på soffan och jag lät han hållas i 15 minuter innan jag ruskade liv i honom (bokstavligen) och tog med honom ut på en promenad i det underbara vårvädret! Jag fick användning för min nya funktionshoodie för första gången, perfekt väder för den idag. Däremot kommer den tyvärr bli för varm i sommar men passar desto bättre när vi kommer till Sveriges vinterkyla i februari...

Jag börjar bli alldeles fräknig i hela ansiktet av alla pigmentförändringar precis som under min förra graviditet. Lär se ut som Pippi Långstrump i slutet på sommaren! Som tur är försvinner dem ett par månader efter bebis är ute, eller gjorde sist iallafall. Fast jag har inget emot fräknar - har alltid älskat mina som jag får på näsan när jag varit ute i solen. Men nu är dom som sagt överallt! 

Vi har precis ätit riktigt god thaimat. Vi skulle ha grillat kött ute på BBQ:en men tiden rann iväg och vi hann bli vrålhungriga innan grillen ens var påsatt så det blev take-away istället! L åt så jag trodde han skulle spricka och jag känner mej faktiskt lite sprickfärdig jag med... men på ett bra sätt :)


Min och L:s promenad:


Jag och min lille följeslagare



Längs den här härliga skogsstigen gick vi...



Det blir många stopp med L, fast inte mej emot - det är rätt tungt att skjuta honom framför sej, särskilt när han helst vill att jag springer!



I slutet av Frankton Walkway stannade vi för en välbehövlig paus



L kastar bättre än sin mamma. Det är visserligen inte så svårt... Jag är usel!



Sen kom C och hämtade upp L så att jag fick gå sista biten (resten av halvan) hem. Jag kunde således ta en genväg uppför världens längsta trappa... brände skönt i benen kan jag lova!



Utsikten från toppen av trappan...



Här stannade jag och körde lite dips och armhävningar på en parkbänk. 
Bra mycket bättre än att göra dem på ett svettigt instängt gym!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar