fredag 26 oktober 2012

Vår dag

Trots mitt usla morgonhumör blev det en riktigt bra dag! Tog dock helt fel på dag imorse, jag har nog gått och varit en dag sen ända sen i måndags, som ju var public holiday. Var övertygad om att det var torsdag idag! Men det är ju fredag haha, något vi upptäckte när vi öppnade dörrarna till ett väldigt tomt Mini Muscle... Lite halvpinsamt sådär. Tur att ingen såg oss!

Jag fick mej ett ordentligt träningspass på gymmet iallafall medan C tog med sej L till Lake Hayes lekpark. Sen hämtade dom upp mej och så åkte vi och åt lunch på Hamills! Efter en sväng hemma och lite fix o plock samt ett misslyckat försök att få L att sova gjorde vi sällskap upp till Skyline. Fick förklara för killen i kassan varför jag inte cyklar den här säsongen, och vi skojade om "bloody kids who ruin all the fun". Men så är det ju inte även om man såklart blir begränsad i vad man kan göra... Under en period!

Hursomhelst, vi köpte två biljetter till att åka Ludge istället och jag och L hade kul ändå, utan DH-cyklar :) Nu är vi dock en trött duo, jag och L. C däremot är ute och gräver för fullt i trädgården! Riktigt fint blir det och jag är glad att en av oss har det intresset ;)

Själv ska jag strax ställa mej med middag och sen har vi laddat för fredagsmys (en dag tidigare än jag räknat med, en bonus!) med både godis och en stor ask lyxig choklad! Åh vad jag längtar, har varit godissugen heeela dagen...



Mina älskade killar på Hamills där vi åt lunch (och drack fluffy)



Utsikt från Skyline, det är nåt speciellt att befinna sej här uppe varje gång.



På väg ner till Lugen (lådbilarna)



"Skynda mamma!"



I gondolaliften ner igen...

1 kommentar: