onsdag 24 oktober 2012

Where on Honeymoon?

Ligger i sängen och surfar honey-moon destinations. Sämre saker kan man ha för sej :) Vi kommer att flyga via Singapore på vägen tillbaka från Sverige, precis som på vägen dit. På hemvägen vill vi dock stanna lite längre för att kunna njuta av en "honey moon" någonstans vackert och gärna lite exotiskt! Men även familjevänligt såklart då vi kommer att vara flerbarnsföräldrar vid det laget :)

Men nu undrar jag om någon snäll läsare kanske kan tipsa lite. Som sagt, Singapore är det vi flyger via så jag har hittills kollat på Bintan Island som tillhör Indonesien och dit det endast tar 45 minuter med expressfärja från Singapore. Alternativ två är Malaysia som ju också ligger väldigt nära. Sen har vi Thailand också förstås men där har jag rest runt en del så jag vill gärna se och uppleva något nytt under min smekmånad.

Vad ska vi välja, vi är alltså ute efter vita paradisstränder, korallblått hav, god mat och helst inte för "remote" då vi reser med småbarn som kan bli sjuka.


Lite så här tänker jag mej...




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar