lördag 13 oktober 2012

Regnig Lördag

Det är en riktig regn- och ruskdag här idag. Perfekt egentligen med tanke på att jag kan fixa med bröllopsinbjudningarna (eller ja skriva adresser på kuverten, själva inbjudningarna är inte klara förrän på måndag) och ha storrensning här hemma utan att bli distraherad av fint väder!

Inbjudningarna skulle ju varit klara igår men när jag kom in för att hämta dem så hade en av de anställda (inte designern, hon har varit grym från början till slut) tagit beslutet om ett annat papper än det jag valt. Hon sa att  hon försökt få dem så lika orginalinbjudningarna som möjligt, vilket ju blev helt fel eftersom jag var missnöjd med dem!

Hursomhelst, på måndag ska de vara tryckta och klara på det papper jag valde. Hoppas jag. Nä nu ska jag fixa en kopp kaffe och sen städa undan efter frukosten! Hörs lite senare.

2 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg! Jag har precis flyttat till NZ (Dunedin) också för kärleken :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul, din blogg måste jag absolut spana in!

      Radera