fredag 19 oktober 2012

Latmask

Åh herregud vad jag känner mej lat, orkar ingenting vissa dagar - och idag är en sån dag. Men det är väl okej att känna så också. Det  är riktigt knäppt väder idag, blåsigt, kallt, regnigt och soligt om vartannat. Vi var in en sväng till stan imorse och postade lite viktiga grejer, matade ankor och sen åt vi lunch på Minami. Alldeles själva var vi i hela restaurangen, jag och L - mysigt faktiskt. 

Nu ska jag göra ett ryck och trotsa tröttheten o ta med mej L ut för en promenad och lite frisk luft, vet ju att jag kommer känna mej piggare efteråt! C ringde nyss och sa att han är på väg hem ifrån farmen så det blir lite fredagsmys när han kommer hem, C föreslog indisk take away till middag - inte mej emot! Känner mej som sagt riktigt lat idag och har inte det minsta lust att laga mat...

Nä nu ska jag dra på mej träningskläderna innan jag hinner ångra mej!



L älskar japanskt lika mycket som mej!



En svartvit på dagens lata mamma



Chicken Udon, beställer den mest för den goda soppans skull och kyklingen. Pastan brukar jag lämna för att orka några sushibitar istället :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar