fredag 5 oktober 2012

Fredagskväll

Sitter här med en kopp varm choklad och försöker släppa dagen som varit. Den har nämligen inte varit något vidare.. Jag har varit så otroligt trött hela dagen. Och arg! Även fast jag gärna inte erkänner det inför C så kan jag ju berätta för er att det förmodligen är mina gravidhormoner som gör att många saker blir onödigt uppförstorade just nu.

Hursomhelst, ska försöka skaka av mej allt som varit idag och inte bry mej om att C åkt in till stan för att dricka öl med sina polare. Grrr förutom att jag är så förbaskat trött och verkligen önskat att han varit här och hjälpt mej med undanplock efter middag, bad och nattning av L så hade jag sett fram emot en mysig filmkväll tillsammans. Han har lovat att han ska vara hemma tidigt men det är inget jag vågar lita på. Och jag har förmodligen somnat inom två timmar ändå... 

Något positvt då, jag var ner till Print Central i stan idag och fick hjälp av två proffesionella kvinnor som lovade att hjälpa mej att få till våra inbjudningar precis som jag önskar dem. Vi hittade ett supersnyggt papper, format och kuvert som jag tror kommer bli riktigt bra! Designern ska skicka mej ett prov redan på måndag eftermiddag och sen tar det högst ett par dagar att få dem printade och klara! Det gjorde min dag kan man säga :) 

Nu ska jag dricka upp min choklad (blev så sugen efter vårt samtal igår M!) och sen ta hand om min lille kille som förhoppningsvis somnar lätt ikväll...



Varm choklad med en klick vaniljglass (substitut för grädde) - såå gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar