torsdag 11 oktober 2012

My New Hair

Min hårfrisörska är verkligen världens bästa! Jag tror inte jag blivit missnöjd en enda gång när jag gått till henne. 99,9 procent av alla gånger får hon till det EXAKT som jag vill. Undrar om jag kan flyga in henne till Sverige för att fixa mitt hår inför vårt bröllop? ;)

Sen jag blev mamma är det verkligen lyx att gå och få håret fixat under ett par timmar och inte behöva tänka på nån annan än sej själv under hela den tiden - underbart! Somnade nästan när jag fick håret tvättat, inpackat och huvudmassage... När jag sen kom hem hade C lagat middag så jag slapp tänka på det också, en skön eftermiddag med andra ord!



Jag i frisörstolen med en massa folieslingor på huvudet



Fick en smärre chock när jag såg mej själv på inte bara en vägg utan två!  Denna bild är från det senaste bröllops-shootet vi gjorde.



En lite misslyckad outfit/hår-bild tagen i ett provrum



Bättre hårbild! Mörkare underhår och slingor i guldiga honungstoner... Rätt så mörkt nu men mitt hår bleks supersnabbt i solen så jag är jättenöjd!



Var tvungen att fota ute i dagsljus också, 
förmodligen den bild som som ger färgen mest rättvisa

5 kommentarer:

  1. Vad fin du blev, o härliga färgskiftningar. somrigt o naturligt... O vilket brudporträtt på dig, hon måste tycka att det är tacksamt o lite utmanande att trolla med dig... fint blir det o duktig måste hon vara... kram mamma.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Mami, blev precis så som jag ville ha det! Och visst är brudporträttet fint, fast förmodligen rätt så långt ifrån hur jag kommer se ut på min egen dag :)

      Radera
  2. Det blev jätte fint ju! Verkligen fint när man ser färgskiftningarna ordentligt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Alexandra! Jag gillar när det syns att man gjort nåt med håret så är jättenöjd :)

      Radera
  3. Åh, håret blev ju jättefint! Du passar verkligen i det. :)
    Kram! /C

    SvaraRadera