onsdag 24 oktober 2012

An average day...

Vissa dagar går verkligen inte till historien som något man kommer minnas. Idag har varit en sådan dag... En riktigt långtråkig dag är vad det varit! Betalade lite räkningar imorse, storhandlade och hämtade upp några extra kuvert för de sista bröllopsinbjudningarna - plötsligt är vi uppe i närmre 80 inbjudna! Men jag tror fortfarande på att vi blir kring 50 stycken i slutändan. Många inbjudningar har gått till C:s släkt och våra vänner här på NZ som vi såklart inte vill utesluta, men chansen att alla av dem kommer är noll. Men fler än vi gissat har faktiskt tackat ja! 

Jag är lite småsur på C som stack iväg och cyklade DH för ett tag sen (klockan halv fem), själv blev jag kvar hemma med en supertrött L och middag som ska fixas. Jag ser faktiskt ingen anledning att ställa mej med världens middag om jag sen får äta den själv... Men men, ska ruska av mej det dåliga humöret och ta med mej L ut en stund. 

Känns som vi varit inne hela dagen  men vi stannade faktiskt till vid en väldigt blåsig lekplats på vägen till mataffären:










2 kommentarer:

  1. Åh, bröllop! När har ni planerat att det ska äga rum?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den 13:e Juli 2013! :) Jag gissar att tiden dit kommer att gå i rasande fart även om det i nuläget känns ganska långt bort...

      Radera