torsdag 25 oktober 2012

Langkawi Island

Tror att jag har hittat drömdestinationen för vår honeymoon; Langkawi Island! Det är en Malaysisk ögrupp bestående av 99 öar och allt ser precis sådär paradislikt ut som jag föreställt mej :) Det finns lite olika alternativ att ta sej dit, antingen kan man flyga, åka buss, tåg eller ta färja. Jag tycker att nattåg och sen båt sista biten alternativt flyg låter smidigast. Ska kolla med resebyrån i veckan om vi kan ändra destination och flyga in till Kuala Lumpur istället för Singapore. På så sätt sparar vi en hel del restid. Åh nu är jag alldeles "excited", jag älskar att planera resor!

Och just denna känns extra speciell då den sker efter bröllopet och veckor av planering, nervositet och säkert en del stress. Jag vet redan nu att det kommer att vara så underbart att få spendera en vecka eller så bara vi... tre höll jag på att skriva, men menar fyra såklart!

Längtar redan nu...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar