lördag 13 oktober 2012

Kaos

Jag har just haft ett "minor meltdown" över att C kom med sina synpunkter (viktiga sådana dessutom!) på bröllopsinbjudningarna när dom redan är beställda och så gott som klara.. Aaaargh - så typiskt honom! Jag frågade nämligen cirka 4 gånger om det var nåt jag glömt eller något han ville ändra på innan jag skickade iväg mallen till print. Jag har slitit mitt hår och gråtit om vartannat den senaste halvtimmen men nu har vi nog hittat en lösning på det lilla missödet som (förhoppningsvis) upptäcktes i sista stund. 

Lite tur i oturen att jag har en sisådär 40 inbjudningskort som inte ska användas, de är nämligen perfekta att kladda och skissa på! Nedan ser ni hur vårt matbord ser ut i denna stund:



En kreativ röra :) OBS! Detta är alltså de gamla inbjudningarna som inte skall användas. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar