torsdag 11 oktober 2012

Morning Walk

Eller ja, det var nog faktiskt mera förmiddag men fortfarande innan lunch. Tog med mej L på en riktigt jobbig strapats med många backar, stenar och rötter och kom på mej själv att tänka att detta kan jag förmodligen inte göra i så jättemånga veckor till. Inte med nåt tempo iallafall! Förhoppningsvis tar pappan i huset över då :)

Väl tillbaka i stan mötte vi upp C för lunch, denna gång på marknivå istället för som igår, uppe vid Skyline - funkade klart bättre idag utan några cyklar inblandade! Efter en snabb vända hem där vi städade för en visning så åkte jag ner på stan för min klipptid. Hann med en sväng i några affärer först och plockade på mej ett par fina toppar och långa linnen innan det blev att rusa upp till hårsalongen! 

Är så nöjd med mitt hår, bilder kommer i nästa inlägg. Först, min och L:s härliga promenad:











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar