måndag 22 oktober 2012

Läsarrekord!

Men jäklar vad mina läsare har skjutit i höjden sen igår, vad kul! Har försökt luskat lite inne på Statcounter vad det kan bero på men hittar ingen direkt anledning... Hoppas såklart att ni är några som stannar kvar :)

Nu ska jag fixa lite lyxfrukost till mina grabbar, tänkte slå till med grillade smörgåsar en regnig måndag som denna. Fast det känns nästan som söndag, det är nämligen Public Holiday här. Fråga mej inte vad den heter för jag har ingen aning, vet bara att det är långhelg för de flesta. C däremot måste åka ner till farmen, och jag tycker faktiskt lite synd om honom. Fy för att vara ute idag!

Nej frukost var det, återkommer senare!

4 kommentarer:

  1. Gud så sugen jag blir på grillade smörgåsar nu!

    Såg på min blogg att ganska många har klickat sig vidare in på din blogg! Det bidrog nog i alla fall lite till statistiken kan jag tänka. Tror också att det kan bero på att sommaren är över och folk roar sig med att kolla bloggar!

    SvaraRadera
  2. Åh men då får jag tacka dej Jenny! Sen håller jag med om att bloggstatistik helt klart kan påverkas av vädret också men det var nog mest din förtjänst den här gången :) Smörgåsarna blev urgoda, kan varmt rekommendera att göra grillade smörgåsar till frukost en helt vanlig dag!

    SvaraRadera
  3. Jag hade länkat till din blogg som en av mina favvobloggar som jag läser i ett inlägg på min blogg här om dagen. Men jag bloggar så sällan så det är nästan ingen som läser min blogg, så det var nog inte många fler läsare du fick pga av det iaf ;)

    SvaraRadera
  4. Men tack, vad gulligt av dej - det blir jag jätteglad av att höra :) Ska genast kika in på din blogg igen (jag är minsann där då o då) och kolla vilka andra favoriter du har!

    SvaraRadera