fredag 12 oktober 2012

"You look like you need a sleep too"

..Sa C till mej när han kom hem från farmen och jag berättade att L var jättetrött då han inte sovit på hela dagen. Nu ligger L i sängen och det är snart min tur att krypa ner i vår - längtar!

Annars har det varit en bra dag, träffade T och hennes gulliga 13-åriga dotter M för lunch och L fick en liten crush tror jag. Han fullkomligt avgudar M och hon i sin tur är så dann med honom att det inte går att säga annat än att de är en "perfect match". Som i barnvakt/äldre storesyrra/lekkamrater alltså! Om det är nån jag skulle kunna lämna L med i framtiden och känna mej trygg så är det M.

Hennes mamma och pappa åker till Jamaica nästa vecka och jag lovade att vi ska hitta på nåt när dom är borta, det blev hon väldigt glad över tror jag!



M och L - best friends!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar