onsdag 31 oktober 2012

En liten nattuggla...

är vad vi har här hemma ikväll. Klockan är fem i nio och vår lille älskling är fortfarande uppe. Får faktiskt skylla mej själv lite då jag lät honom sova alldeles för sent och länge i eftermiddags... Men det var så tyst och skönt att jag bara inte kunde med att väcka honom! Men som sagt, nu sitter vi här alla tre istället. Fast det är lite mysigt faktiskt, nån gång ibland sådär gör det inget att rutinerna inte följs tycker jag..

Men imorgon skippar vi nog eftermiddagsnapen helt :)



Just nu i soffan. L passar på att gäspa när jag tittar bort ser jag haha



1 kommentar:

  1. Har försökt att kommentera flera gånger innan, men kommentaren försvinner varje gång :-( Tänkte bara säga vilken fantastisk nyhet att det blir en tjej! xx

    SvaraRadera