tisdag 2 oktober 2012

Hem ljuva hem!

Nu är vi hemma igen och det är vi nog lika glada över alla tre tror jag! C har tagit bilen upp till Skyline för att cykla downhill, medan jag och L är hemma och tröstäter kakor... haha.  Gjorde dessutom just en cappuchino åt mej själv, klockan halv fem på eftermiddagen - fråga mej inte hur jag ska kunna somna ikväll men det får bli ett senare problem!

Har en hel massa jag borde ta tag i, som att packa upp, tvätta och gå igenom post och räkningar men jag har ingen lust alls. Något jag däremot skulle må bra av är en promenad med L, tillochmed det tar emot just nu men vet att jag kommer känna mej piggare efteråt. Kanske att vi knallar ner och möter upp C när han slutar cykla, bra med ett slutmål och så slipper vi dessutom alla uppförsbackar hem :)



Fast helst av allt skulle jag ligga kvar här i soffan och äta havrekakor tills jag är så mätt att jag inte behöver laga nån middag... Men det ska jag inte, lovar :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar