tisdag 9 oktober 2012

En dag på farmen

Hej och hå! Kom precis hem från farmen där vi spenderat större delen av dagen. Eller precis och precis förresten, har nog gått nära två timmar sen vi kom hem men jag har suttit och fixat det sista med bröllopsinbjudningarna. Fick den nya designen skickad till mej idag och jag är så himla nöjd, det ser superfint ut! Vilken skillnad! Ska jag ge ett råd så är det att gå till ett tryckeri och inte beställa online som jag gjorde först.. På ett tryckeri vet du vad du får och slipper bli besviken när det inte blev som du tänkt.

Nu ska jag gå ut på en promenad. Känner mej väldigt gravid just idag. Eller svullen kanske jag borde säga. Magen, brösten, låren ja allt känns som de svullnat enormt upp men det är nog mest en känsla. Fast jag är faktiskt inställd på att jag kommer att gå upp lite mer denna gång än med L, vet inte varför men det känns så bara. Kanske för att inte tiden för ordentlig träning och sömn finns där på samma sätt? Eller så skyller jag bara ifrån mej nu haha. Hursomhelst, att ta hand om sej är viktigt - gravid eller ej. Nu; promenad i friska luften!



Ser ju oförskämt pigg ut här på bilden jag just tog. Inte alls som jag känner mej... tänk vad ett stort leende kan göra :)

2 kommentarer:

  1. Varför föder du barn i Sverige? Inte meningen att snoka, blev bara nyfiken! Du kan ju avstå att svara om du vill! :D

    Jag gillar verkligen din blogg, du skriver bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Självklart får du fråga! Det är av flera anledningar; men främst att min familj finns i Sverige och att sjukvården fungerar (enligt mej) mycket bättre i Sverige. Det känns tryggt att vara i sitt hemland och få prata sitt eget språk när man ska göra nåt så stort som föda barn! Sen så ska vi ju även gifta oss nästa år och då passar det extra bra att vi redan befinner oss på svensk mark :)

      Radera