måndag 15 oktober 2012

Vårbilder på begäran!

Fotade lite fler härliga vårbilder idag när jag och L var ner till Queenstowns Gardens och matade ankorna och gick en promenad. När vi kom hem åt vi spagetti och köttfärssås som var kvar från gårdagens middag, perfekt med rester ibland! Sen hade jag hoppats på att L ville ta en tupplur så jag fick fixa med lite pappersgrejer men han ville inte sova.

Nu har jag en övertrött liten grabb här hemma men det är för sent att stoppa honom i säng... Då kommer han aldrig sova inatt istället. Typiskt, jag som hade hoppats på att få lite gjort! Åh nu längtar jag tills C kommer hem från farmen. Den här eftermiddagen kommer bli lååång.



L stannade och beundrade både tulpaner och tennisspelare!



L i ny hoodie från H&M :)



Och så jag!



Strax efter att denna bild togs så sprang vi upp i skogen och tillbaka till parken för att få lite skydd, det blåste storm vid sjön!



Jag är ingen blomvetare, men detta ser ju ut som nån slags vallmo och påsklilja. Är dock rätt övertygad om att de heter nåt annat här :)



1 kommentar: