lördag 20 oktober 2012

Full rulle!

Den här dagen har bara sprungit iväg, och nu är jag minst sagt slut. Sprang på stan idag i säkert tre timmar, gäller att passa på när man är barnfri och tiden finns :) Jag började med att jaga bekväma bh:ar, vilket var en utmaning. Jag tror jag testade säkert 20 stycken men kom faktiskt hem med en och la en beställning på ännu en som inte fanns hemma i min storlek. Så man kan väl säga att det var värt både svett och tårar (nåja inte riktigt så men ni fattar). Att prova underkläder är ju jobbigt i vanliga fall tycker iaf jag och som gravid är det 100 gånger värre! Inget sitter som man är van med och det är stört omöjligt och veta vilken storlek man ska välja! Men som sagt, kom ju iaf hem med en bh så får väl vara nöjd. Vet dock inte om jag gillade färgen eller  modellen särskilt men den var bekväm och billig så den får duga. 

Däremot så la jag ner lite extra krut och energi på snygga träningskläder. Det blev en superfin funktionshoodie i en härlig lila färg som passar perfekt för alla mina promenader jag kommer gå, både här och i Sverige. Plus ett par bekväma och mjuka byxor från adidas som sitter löst och skönt under magen o passar både på gymmet såväl som ett par lite finare mysbyxor att ha hemma.

Sist men inte minst köpte jag med mej två magasin, har bara hunnit bläddra lite i en än så länge men får njuta av dem imorgon istället. Nu ska jag och älskling kolla på film, passar mej utmärkt - jag är som sagt alldeles sluuut.

Hoppas ni får en fin lördag. Vi syns här imorgon!


Mina köp:







1 kommentar:

  1. Så nu vet du allt om Jennifers Anistons 8 carats ring, förstår jag! ;-)

    Håller med, bhar är något utav det västa som finns att köpa! Särskilt när man specifikt är på jakt efter en.

    SvaraRadera