måndag 8 oktober 2012

Vinter och slask

Sa jag att vi fått vinter igen? I lördags snöade det för fullt och temperaturen rasade från sköna 17-18 grader och sol till 6-7, mulet och snöslask. Igår var det fint men kallt och idag har det mest varit mulet hela dagen, trist men det går ingen större nöd på oss. Nästan lite mysigt att sätta på sej dunjacka, boots och linda in sej i en stor sjal och dricka varma drycker på café (helst även om hemma också funkar förstås). För ett par dagar iallafall, sen får sommaren gärna komma tillbaka!

Appropå sommar så ska jag göra en liten uppfräschning av mitt hår på torsdag. Har bokat tid för klippning (såå nödvändigt just nu!) och färgning. Problemet är bara att jag inte vet riktigt vilket håll jag ska gå åt när det gäller färg... För ett tag sen var jag väldigt sugen på en färg alá Marie Serneholt med mörk botten och guldiga toppar, men nu vet jag inte riktigt. Kanske ska jag skippa de guldbruna tonerna helt och istället gå mot det askblonda hållet. Hmmm. Svåra val!



Trivs med mitt blonda hår men lite förändring och ny lyster skulle inte skada!



C med sin nya cykel(ram). Jag borde tacka honom för det var just detta köp som gjorde att jag plötsligt blev "värd" en iPhone hehe



Cykeln invigdes idag uppe vid ett till synes hyfsat lerigt Skyline



"Fniss... kolla farsans brallor" ser L ut att tänka

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar