söndag 7 oktober 2012

God Morgon!

Söndagmorgon och strålande sol - den här dagen ska jag göra nåt bra av! Har läst för mycket bloggar de senaste dagarna, istället för att skriva egna inlägg. Ibland äter det upp en lite att läsa för mycket om andras liv, känner ni också igen det? Att man sitter och slöläser blogg efter blogg vilket bara framkallar en större känsla av att inget händer i ens eget liv...

Nej det är dags att rensa i min blogglista igen tror jag. Jag har några favoriter som jag gillar att läsa och som faktiskt ger mej energi och inspiration, resten får vara! Mycket hänger på hur det ser ut i kommentarsfälten tycker jag, nätmobbning och elaka syrliga kommentarer verkar nästan vara mer regel än undantag these days. Trist!

Som tur är har jag väldigt fina goa läsare - fördelen med en liten blogg :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar