fredag 26 oktober 2012

Kaffe och gym

Sitter här med en kopp kaffe och laddar för en timme på gymmet medan C tar med sej L till Mini Muscle som ligger i samma byggnad... Det börjar inte förrän halv tio men jag och L har varit redo i nära en timme känns det som. Fick därför ett smärre utbrott på C när han inte gjorde nån ansats att göra sej klar. Oj oj jag blir arg för så lite these days... Skulle vilja säga att jag oftast har rätt i det jag säger men jag överreagerar kanske en sisådär 10 gånger så mycket än vad som är rimligt.

Dessa hormoner... Får hoppas att ett ordentligt gympass gör så att min aggressioner kommer ut så att det kan bli lugn och ro här hemma sen ;)



Lite av ett hormonmonster just nu...

1 kommentar:

  1. o jäntan fick mig ett gott skratt, inte lätt att vara så hormonstinn.. Men bra att du har insikt, o en man som kan ´hantera det..Men vet du raring, du är allt o ärlig o en härlig känslomänniska + mjuk, stark hormonstinn o mycket vacker.. En riktig kvinna!!!!kram mamma..

    SvaraRadera