tisdag 2 oktober 2012

Längtar hem

Det ska bli skönt att komma hem till Queenstown igen, lite trött på det här flängandet nu faktiskt haha. Det blev en helt okej dag här i The Mount tillslut men jag önskar ändå att vi var i Auckland nu. Hade gärna sluppit de 2,5 timmarna som det tar härifrån till flygplatsen... Får se till att ha vad jag kan redo ikväll och gå upp extra tidigt imorgon, om det är nåt jag hanterar extra dåligt nu med gravidhomoner i kroppen så är det stress! 

Fy fasiken alltså, det kan verkligen förstöra för flera timmar framåt om morgonen blir onödigt stressig - antar att jag är extra känslig för allting just nu. Känner mej så himla känslomässigt uppoch ner att ni anar inte, blir alldeles trött på mej själv. 

Appropå trött, ska faktiskt gå och lägga mej nu. Efter att jag plockat fram kläder åt mej och L vill säga.

Night night!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar