lördag 13 oktober 2012

Gymmet istället

Det blev en sväng till gymmet istället för att rensa garderober och skafferi, tänkte att det kan jag göra vilken dag som helst - träna däremot måste både ork, lust och "barnvakt" finnas för! Så valet blev lätt idag. Magen börjar redan kännas "i vägen" under vissa övningar så jag kör lite anpassat men fortfarande hyfsat tungt. Så länge jag vilar ordentligt emellan seten så funkar det toppen! 

Nån som jag ofta inspireras av när det gäller nya övningar i gymmet är Lofsan, hon lägger regelbundet upp videoklipp på sin blogg och har även en kolumn med träning speciellt anpassad för graviditet och nyblivna mammor. Gå in o kika vetja!


Så här såg jag ut på gymmet idag:


Det här träningslinnet från Lorna Jane köpte jag när vi var i Australien, 
det är perfekt att "gömma magen" i :)



Det har även lite annorlunda detaljer på baksidan, som ett hål där man kan låta en färgglad träningstop sticka fram!



En varmare hoodie och jacka åkte på när jag skulle hem. 
Jag älskar verkligen starka färger på träningskläder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar