måndag 15 oktober 2012

What a Day

Oj vilken dag, jag är heeelt slut! Och då har egentligen ingenting speciellt hänt, annat än att L aldrig sov middag. Men det gör verkligen en sån himla skillnad de dagar han sover, jag tror vi kör på våra "day sleeps" ett tag till... Efter en eftermiddag av gnäll så somnade han på mej i soffan när klockan var halv fyra, jag lät honom hållas i 20 minuter innan jag tvunget väckte honom. Stackars liten tröttis, det var inte det lättaste!

Sen drog vi ut på promenad/cykeltur, jag hade egentligen velat åka till gymmet när C kom hem men nu blev det en promenad istället så att L fick komma ut. Vi gick hela vägen in till stan där C plockade upp oss med bilen, perfekt då vi slapp både uppförsbackar och en massa trafik på hemvägen.

Men nu är jag som sagt SÅ trött. Önskar att nån kunde natta mej och ge mej en kopp varm mjölk... Men det lär knappast hända, istället är det bad, sagostund och nattning av L som står på schemat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar