tisdag 23 oktober 2012

Plus 3,5

Vägde mej imorse och hittills har jag gått upp 3,5 kg, C trodde inte på mej utan tyckte att det såg ut som "way more". Han fortsatte, "ja minst 2 kg i varje bröst och sen cirka 5 på magen"... Haha killar alltså. Men jag håller med honom, att brösten och magen verkligen växt! Inte konstigt att inga av mina bh:ar passar längre! Jag som i vanliga fall är en A-kupa har på några veckor gått upp till C och snart passar väl inte det heller - var ska detta sluta?

Sen ställde jag L på vågen, han har ökat nära ett kilo sen tvåårs-kontrollen. Väger nu 15,8! Måste komma ihåg att mäta honom idag, sköterskan bad mej att fixa det hemma istället då L vägrade att gå in på hennes kontor. Han ville stanna ute i väntrummet bland alla leksaker, och det var väl inte så konstigt - det var ju bra mycket roligare där ute!

Nu är det frukosttajm här... Lite sugen på grillade smörgåsar igen, de blev verkligen en höjdare igår. Stekte ägg, la i skinka, lite riven ost och massa tomat; Så. Himla. Gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar