söndag 21 oktober 2012

Bring on Summer!

Det blev en heldag tillsammans med gulliga M. Jag hade förresten fel vad gällde hennes ålder, hon är inte 13, utan 11! En väldigt mogen 11-åring.... Hennes föräldrar är bortresta till Jamaica i nästan 3 veckor, en har gått och två återstår. M saknar dem en hel del så det kändes bra att få henne på andra tankar under en dag!

Vi hängde på stan i förmiddags, sen fick vi sällskap av en viss liten L och då var det slutstrosat i affärer :) Åkte hem och fixade lunch istället, bläddrade i skvallermagasin och kollade musikvideos haha innan vi stack iväg till Lake Hayes och gick (sprang!) en promenad med L och hans cykel. Det var så varmt att vi nog hade hoppat i sjön om vi haft badkläder med oss..

Nu ska jag inte hoppa i sjön, men däremot ner i sängen! 

Night night


Vi stannade till vid något som liknade en tropisk liten ö, och vilade en stund. Misslyckades ännu en gång med att ta en bra magbild, men visst syns den! 



Lake Hayes vatten har iof inte nån vidare tropisk färg....



Söta M!



Och en sötnos till. Dags att plocka fram kepsarna igen...



Jag pustar ut en liten stund innan vi sprang vidare



Inget fel med den här utsikten. Bring on summer säger jag!

2 kommentarer:

  1. Fin blogg! Besök gärna min:)

    SvaraRadera
  2. Ja jag tycker definitivt man ser en liten bebismage där! :) Härligt mer lite värme...här blir det ju bara kallare och kallare och regn :(

    SvaraRadera