onsdag 17 oktober 2012

En liten sömntuta

har jag fått till son. Han har visserligen alltid gillat att sova ända sen han var liten bebis, men på senare tid är han även såå sjukt svårväckt. Var precis in och försökte ruska liv i honom men det är stört omöjligt, han suckar, skakar på huvudet och vänder sej bara om och snarkar vidare haha.  Ännu svårare att väcka är han när han sover middag, då får jag lyfta ut honom halvsovandes ur sin säng annars skulle han lätt sova ett par timmar... Jag kan inte låta bli att undra hur det kommer att bli när han är tonåring??

Aja, jag får väl fixa frukost så länge! Vid 10 ska vi iväg till Arrowtown och träffa S och N, det ser jag fram emot. Förhoppningsvis slipper vi regn så vi kan ta barnen till lekparken efter att vi fikat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar