fredag 19 oktober 2012

Besegrade latmasken...

Och tog mej ut på en riktigt låååång promenad med L o hans cykel. Trodde aldrig vi skulle komma hem igen men till slut så... Men fy vad tokig jag kan bli på det växlande vädret här. Jag började promenaden med dunväst och ett jäkla pannband för att inte frysa öronen av mej. Bara för att 20 minuter senare inse att t-shirt och solbrillor hade varit ett bättre val! Just ja, glömde paraply - det hade vi också behövt men vi tog skydd i ett garage under de 5 minutrarna regnet öste ner. Och jag överdriver alltså inte, det är verkligen så. Svor för mej själv att i ett vintersverige vet man iallfall vad man ska ta på sej, ingen gissningslek där inte...

Till något roligare än växlande väder, har börjat kännt de första små rörelserna i magen regelbundet nu - så himla mysig och häftig känsla! Det känns på riktigt nu, magen syns och bebisen gör sej till känna :)

Vår promenad:






1 kommentar:

  1. Åååå...vad mysigt att känna rörelser! Längtar redan till nästa bebbe trots att min lilla tjej bara är sex månader! :-)

    Längtar även tillbaks till NZ och speciellt Queenstown när jag ser alla dina fina bilder!

    Kram Em

    SvaraRadera