måndag 1 oktober 2012

Hotellgym

Här i the Mount bor vi på ett hotell med gym - lyx! Önskar att vi hade ett helt gym på nedervåningen hemma, tänk vad bra! C och hans kompis B är ute på en powerwalk(!), men frågan är om dom inte sitter på nåt café vid det här laget... Skulle inte förvåna mej.

Det är inget vidare väder alls idag, jag skulle faktiskt helst lämna The Mount och köra upp till Auckland idag. Själva grejen med att stanna en extra natt här var ju att kunna hänga på beachen och njuta av det varma vädret men idag är det allt annat än beachväder, det har regnat sen vi vaknade...

Och stannar vi här gissar jag att jag inte får se mycket av C på hela dagen, B och han lär ju sticka iväg själva så fort tillfälle ges. Nu låter jag lite bitter och det är nog precis vad jag är också... Hade liksom sett fram emot att vi skulle få sista dagen av resan tillsammans, bara vi tre men nu verkar det inte bli så. Nu kom dom innanför dörren... jag ska tillfället i akt och hoppa in i duschen.

Ses här lite senare!











1 kommentar:

  1. vilken lycka, ett eget gym på hotellet.. Inte utan att jag förstår att du drömmer vidare om ett eget...Men njuta nu av tillfället inte fel..
    Emsingen, hoppas ni får en fin avslutning.. på resan..Älskar dig...Mum, så får vi höras på skype när ni kommit hem..kram pussa lilla goskillen från mig..

    SvaraRadera