tisdag 6 november 2012

2 Wheels

Min lille älskling kör numera två hjul istället för tre. Som mamma är jag såklart löjligt stolt, jag tycker han är superduktig som grejar det med balansen så bra. Han är ju ändå bara två! Här är lite foton från L:s första "riktiga" cykeltur längs Kelvin Heights:


Efter en vurpa lärde han sej att det inte går att peka i farten på en tvåhjuling... 
Nästa gång stanande han :)



Var bara tvungen att fota den här vackra trädgården som en (million dollar) husägare planterat



L på sin röda balance bike. Vi köpte den på The Warehouse för evigheter sen 
men det är först nu L växt i den



Mitt hjärta var dock uppe i halsgropen då det på sidan om gångstigen stupar rätt ner i vattnet på vissa ställen. Som tur var hade L en luva jag höll stadigt i vid branta stup och backar.



Men bortsett från stup så är det väldigt vackra vyer ute vid Kelvin Heights



På vägen tillbaka stannde vi till vid en strandremsa och slängde av oss varma tröjor och skor och njöt av solen en stund



Jag premiärdoppade mina fötter :) Svinkallt!



På stranden var det dock varmt och skönt...



Ett sista foto innan L var redo att cykla vidare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar