måndag 5 november 2012

Mitt gamla liv...

Vaknade vid fem imorse och har fortfarande inte kunnat somna om.. och nu är klockan snart halv sju och jag gissar att mina grabbar snart vaknar! Suck... Hoppas på att kunna slumra till en stund innan jag ska iväg till barnmorskan vid 10, annars lär jag få svårt att hålla mej vaken.

Vad har jag sysselsatt mej med då... Jo jag har suttit och läst gamla blogginlägg från mina tidigare bloggar, Travelbloggen jag hade i Australien och Metrobloggen som jag bytte till kort efter att jag flyttat hit. Innan dess huserade jag på Resedagboken, det var min bloggdebut och kvalitén var väl därefter. Men kul att läsa är det, mitt liv såg en anings annorlunda ut då...

Jag har lagt två länkar i sidokolumnen under "Mina tidigare bloggar" om ni är nyfikna på mitt gamla liv :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar