lördag 10 november 2012

Väntar till söndag...

med att svara på era frågor under inlägget frågestund, och förhoppningsvis har jag fått in några till by then! Ska bli jättekul, de frågor jag fått hittills är väldigt genomtänkta och intressanta :) Ligger fortfarande i sängen, jag har inte sovit något vidare i natt. Vaknat flera gånger och varit så täppt i näsan och snorig om vartannat, vilket lett till hemsk muntorrhet då jag varit tvungen att andas med munnen öppen.. fy ingen bra natt alls!

Vet inte om jag nämnt det men jag är allergisk så det förslår den här försommaren, gör inget annat än nyser hela dagarna känns det som. Och inte kan jag ta nån medicin för det heller eftersom jag är gravid utan det är bara att härda ut antar jag... Tycker synd om lilla bebisen där inne i magen som får stå ut med mitt nysande, det måste ju låta nåt förskräckligt!

Nu ska släpa mej upp och äta lite frukost...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar