torsdag 29 november 2012

Slappardag

Om jag körde på för fullt igår så har jag verkligen gjort det motsatta idag. En riktig slappardag är vad vi haft och den fortsätter nog i samma anda om jag får bestämma... Får L bestämma däremot vill han nog att vi går ut och tar lite frisk luft innan kvällen, och det kan jag väl gå med på :) Var ju iväg på Mini Muscle imorse och där fick han göra av med massa överskottsenergi, men eftermiddagen har som sagt gått i lugnets tecken. 

Om vi drar iväg nu för en cykeltur så hoppas jag att vi kan tajma C som är på väg hem från farmen och att han kan ta med sej L hem så jag kan åka och handla. Det går så mycket snabbare och smidigare när jag får åka själv utan små händer som ska känna på allt och hjälpa till att fylla vagnen :)

Så här hasar jag omkring här hemma idag, knappast nån spännande outfit men väääldigt bekvämt:



Mjuk, mjukare, mjukaste myskläderna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar