lördag 17 november 2012

Dagens badrum

Alltså tänk om man hade en sån här häftig spegel hemma i badrummet! Perfekt att fota dagens outfit i :) Den här hänger ute i Jacks Points lyxigt inredda "rest room". Stora speglar, mjukt varmt ljus, helkaklade väggar, kranar med automatiska senors och ihoprullade små handdukar att torka händerna på är några av grejerna som gör att man gärna stannar lite extra länge i det här badrummet :)

Så här går jag klädd idag:


Kofta Witchery, långt stretchigt linne från Glassons, leggins från Max, stövlar The Shoe Warehouse

När jag inte riktigt vet vad jag känner för att ha på mej så kör jag på säkra kort, svart, grått och jordnära toner gör alltid att jag känner mej bekväm. Ibland är det enkla snyggast!

L ligger och sover och jag ska fixa lite lunch. Senare blir det att åka iväg till Arrowtown och hämta upp mitt efterlängtade smink! Tydligen hade det kommit redan i tisdags men då min telefon inte funkar att smsa till hade tjejen inte kunnat få tag på mej. Och min iPhone som jag fortfarande väntar på lär dröja minst en vecka till... Först skickade Apple ut fel modell av misstag och nu har courier företaget tappat bort den nya telefonen! Sån himla otur. Vet inte om ordspråket "den som väntar på nåt gott" funkar så länge till. 

Jag menar, snart hinner dom väl ge ut en ny iPhone innan jag får min(!)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar