söndag 11 november 2012

Mersmak!

Äntligen lyckades jag få till det med videoinläggen, har hållt på hela dagen ska ni veta :) Närapå iaf - det tog ett tag innan jag lyckades med rätt format som gick att ladda upp (och uppladdningen tog en evighet). Jag trodde först inte att orginalvideosarna skulle gå att visa så jag gjorde även dubbla omtagningar...

Men så när jag kom hem igen efter att ha varit inne i stan och shoppat lite och sedan storhandlat, så hade videoinläggen plötsligt laddat upp! Dock i fel ordning, men rubrikerna stämmer :) Det blev längre svar än väntat, hela 30 minuter lyckas jag prata sammanlagt - hoppas ni orkar lyssna ;)

Jag fick faktiskt mersmak, videoinlägg är ju himla smidigt och det kändes liksom som att vi hade en liten pratstund tillsammans! Roligt, kanske att det blir nån uppföljning på detta i form av att jag då och då slänger in ett videoinlägg för lite variation. Vad sägs om det?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar