lördag 3 november 2012

Tröttis och Bakis

Det är jag och C det... Är dock tacksam över att jag inte känner mej bakfull, fy finns det nåt värre? Jag minns iof inte när jag var riktigt bakis sist... garanterat flera år sen. Been there, done that kan man väl säga. Mina glada partyår är inget jag saknar, men heller inget jag skulle vilja ha ogjort. 

Hade dock gärna varit lite piggare än vad jag är just nu, men tack vare C:s sena kväll (klockan två var han hemma!) så sov jag riktigt dåligt inatt Men men, får hoppas att lite tjejsnack och ev shopping piggar upp! L somnade just i mitt knä, jag ska försöka snirkla mej loss utan att väcka honom och åka iväg nu - i senaste laget som vanligt!

 Bilder från vår morgon ute i Jacks Point där vi tog en fika
 och lät L leka en stund:















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar