torsdag 22 november 2012

Förbereder för bebistider

Ja det kan man ju nästan tro att jag håller på med. Det är iallafall så lite sömn som jag snittar numera haha. Är det inte min igentäppta näsa (allergi+förkylning+graviditetstäppa) som gör att jag inte kan andas så är det L som kommer på besök så tidigt som 01-02 och om vi har otur sen ligger och sparkar oss i ryggen eller snurrar in sina fingrar i mitt hår resten av natten... Inte direkt ett vinnande recept för nåmn skönhetssömn!

Konstigt ändå hur kroppen faktiskt vänjer sej, visst är jag trött men det är ändå inte värre än att jag fungerar :) C har kört ner till farmen idag igen och blir borta hela dagen, medan jag och L ska fixa iordning oss för att åka och träffa S och lilla N ute vid Flight Park. Samma ställe som mammagruppen träffades på igår, det här mötet ser jag däremot fram emot! Det är sista gången jag träffar S innan hon åker upp till Auckland för att föda sin lille kille kring årsskiftet. Åh vad jag kommer att sakna henne!

När hon kommer tillbaka till Queenstown i mitten av januari är det bara några veckor kvar tills det är vår tur att flyga till Sverige... Får fortfarande nypa mej lite i armen för att förstå att vi ska få en liten flicka, och dessutom gifta oss - allt inom loppet av 5 månader. Eller 3,5 månader närmare bestämt men hela Sverigevistelsen är något jag ser fram emot!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar