måndag 12 november 2012

En massa att se fram emot!

Jag vaknade imorse och kände mej (och är fortfarande) väldigt seg, tung i huvudet, täppt i näsan, ögon som kliar och dessutom med ett knä som gör riktigt ont! Det förstnämnda skyller jag på min pollenallergi, för jag har faktiskt sovit förhållandevis bra jämfört med tidigare nätter. Börjar acceptera att jag är så pass långt gången i graviditeten nu att jag kan glömma att sova hela nätter på ett bra tag...
Mitt knä däremot, det vet jag inte riktigt varför jag har ont i men nåt konstigt måste jag ha gjort. Kanske att jag vred till det av misstag häromdan när jag tränade? Inget som jag märkte av då men ibland kommer ju värken senare.

Men det är en ny vecka och jag har flera grejer att se fram emot! På toppen av listan ligger ett besök till Alexandra på onsdag, där jag ska träffa en tränare som driver Active Mums. Jag kommer att delta i ett träningspass för att själv uppleva vad Active Mums står för, och därefter få chansen att ställa frågor/höra mer om vad ett franschise för Queenstown innebär. Jag är så taggad!

Mindre viktigt men ändå roligt är att jag får min iPhone 5 idag eller imorgon, och sen väntar jag även en leverans av mitt supersmink från Youngblood! En hel del att se fram emot med andra ord :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar