tisdag 6 november 2012

Ett energiknippe till son

Och en mindre pigg mamma... Hoppas dock att kaffet nedan ska hjälpa mej att vakna till! Om en timme ska vi träffa S och N nere på Plunket för en playdate, det blir toppen - L behöver verkligen leka av sej idag. Han vaknade med en energi utan dess like och har hoppat, sprungit och gjort kullerbyttor här hela morgonen.

Helt tvärtemot hur jag känner mej. C har åkt ner till farmen idag och det var nästan så att jag ville byta med honom imorse. Att åka iväg själv, köpa med sej kaffe, köra genom öppna landskap och bara ha sej själv att tänka på en hel dag kändes som en dröm.. Självklart har han en del jobb att uträtta också men att underhålla en tvååring en hel dag är också ett arbete. Usch nu känns det som jag klagar, men jag är trött idag. 

MEN. Nu ska jag vända på det här, kaffet är strax urdrucket och jag ska hoppa in i duschen och göra iordning mej och L - sen bär det av på Plunket. Vet att jag kommer känna mej piggare efter att jag träffat S!



Hemmagjord latte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar