lördag 3 november 2012

Inspirerande tjejer!

Jäklar vilken härlig grupp tjejer vi blev på "Girls Day In" hemma hos Sarah. Jag träffade så många coola, inspirerande och talangfulla tjejer och känner mej alldeles fylld av energi! Och jag som var lite tveksam att ens gå först, kände att det var lite utanför min comfort zone, och undrade om jag engentligen var tillräckligt laddad för att åka dit helt själv...

Men tänk så fel jag hade, jag älskar ju egentligen att träffa nytt folk - men har nog tappat min sociala ådra lite sen jag blev mamma. Eller så har jag satt en onödig stämpel på mej själv som nån som inte är särskilt bra på small-talk och mingel med främmande folk. Men jag får nog faktiskt ta och slänga den stämpeln långt åt ****! Jag hade hur trevligt som helst och det slutade med att jag var bland de sista att åka hem!

Knöt flera fina kontakter, och blev tillfrågad att vara modell för make-up tjejen som var där och sålde smink. Vi ska höras av nästa vecka då jag även ska hämta upp mitt nya mineralsmink jag beställde!

Nu ska jag göra en kopp te och sen försöka med en andra nattning av vår lille nattuggla som är uppe sent även ikväll...

Finns Youngblood Makeup i Sverige? 



2 kommentarer:

  1. Låter härligt Emma!
    Ja det verkar finnas i Sverige: http://www.naturligtsnygg.se/?p=23164
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Yes det finns i Sverige. Älskar deras liquid mineral foundation. Men himla dyr e den.

    SvaraRadera