fredag 23 november 2012

Earlier today

Jag har verkligen blivit beroende av min yoga, den gör så himla mycket för humöret och mina energinivåer. De dagar jag har varit på yoga känner jag mej mycket lugnare, gladare och har bättre tålamod! Måste verkligen fortsätta med yogan även när bebis har kommit, det är ett löfte till mej själv :)

Extra härligt var det idag när jag tog med mej iPoden och gick in till yogastudion, en promenad på cirka 40 minuter - alldeles lagom för att hinna bli skönt varm men inte på nåt sätt trött! Det säger jag nu alltså, vid 23 veckor. Tycker förmodligen annorlunda om drygt nån månad... 

Appropå december, det kommer verkligen bli en fullspäckad månad. Vi kommer att ha besök i sammanlagt 2 veckor, först C:s föräldrar i 4 dagar och sen C:s vän med familj som kommer och bor hos oss i vad jag hoppas inte blir mer än en vecka. Därefter (den 24:e) flyger vi upp till New Plymouth för att fira jul med C:s familj, sen har vi två nätter hemma innan vi åker till Lake Tekapo där vi spenderar nyåret och även firar ett år som förlovade! Det ser jag fram emot mest av allt, att bara få komma iväg vi tre på en liten minisemester :) Och dryga månaden efter det flyger vi till Sverige! 

Gäller bara att jag har hittat nånstans för oss att bo tills dess... 



Har alltså inte bara moffat choklad idag utan även rört på mej en del ;)



Utsikten på väg in till stan - inte helt fel! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar