onsdag 28 november 2012

Äntligen onsdag!

Idag bär det äntligen av till Alexandra för ett efterlängtat möte och pass med tränaren för Active Mums! Efter två veckors framskjutning så passar det nu oss båda. Slår mej nu när jag sitter här att jag borde skriva ner de frågor jag har så att jag inte glömmer dem. Det är trots allt en hel del jag undrar och vem är bättre att fråga än någon som har gjort hela franschise-grejen och dessutom lyckats väldigt bra! Ska även bli spännande att se hennes nya gym som hon precis öppnat.

Nog babblat, nu ska jag hälla i mej mitt gröna té och sen dra på mej träningskläderna och köra iväg! Hoppas att jag kan hitta GPS:en innan så att jag slipper köra fel, är inte så hemma i Alexandra. Har bara stannat där några enstaka gånger, och då alltid på genomfart till Dunedin.

Kameran får självklart följa med, förhoppningsvis får jag chans att ta lite bilder under klassen eller iaf på  gymmet. Ses senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar