onsdag 28 november 2012

Lake Dunstan och glädjerus

Åh jag är så himla glad över att jag åkte till Alexandra idag! Mötet med Camille, tränaren där gick jättebra. Jag fattade tycke för henne direkt, hon verkar som en riktigt bra tjej - och någon jag mer än gärna skulle vilja gå utbildning hos. Nu ligger ju detta projekt en bit in i framtiden, eller ett år åtminstone men jag kan faktiskt känna att det är bra. Ska satsa på att kolla runt efter en lokal innan vi åker till Sverige och förhoppningsvis få det löst, det kommer att bli en utmaning då Queenstown är känt för att vara svindyrt när det kommer till hyror. Både bostad och kommersiella byggnader... Men jag har några alternativ "in mind" så jag hoppas på att något av dem kan gå vägen!

Nästa grej är såklart tiden det kommer att ta i anspråk, då vi kommer att ha en liten bebis nästa år men Camille har fyra barn(!) varav den yngsta är 19 månader så vad fasiken - kan hon så kan jag! Var så glad och upprymd när jag körde hem igen, det här känns så himla rätt i magen. Kanske att det varit värt all väntan och stundtals förvirring över vad jag ska satsa på, nu verkar det som jag hittat något som verkligen passar mej. Det här känns som världens chans att få jobba med något jag brinner för!

Stannade till vid Lake Dunstan på vägen hem och tog några glädjeskutt, 
haha nära på iaf:








2 kommentarer:

  1. Åh vad kul, grattis! Hoppas det löser sig med lokal m.m

    SvaraRadera