måndag 12 november 2012

At the pool

Kom just hem från badhuset med L där vi spenderat förmiddagen, eller iaf dryga timmen Det räcker alldeles utmärkt för att L ska hinna bli både trött och hungrig (och jag med)! Efter dusch och påklädning stannade vi vid cafeét Tin Goose på vägen hem och åt lunch. Hade kunnat äta hemma egentligen men jag kände för en god cappuchino och än så länge är det billigt att ta med L ut då vi alltid delar på en lunch - idag föll valet på roasted pumpkin soup och några skivor ciabatta bröd! Jag kan ändå inte äta så mycket åt gången nu utan det är flera små mål om dagen som gäller så det blev perfekt med en lätt lunch.

L somnade i bilen hem och sov i 40 minuter innan jag väckte honom. Förhoppningsvis kommer han somna ikväll ändå. Nattningarna har ju varit lite uppochner på sistone som ni vet... C:s föräldrar kommer ner för tre nätter den 1:a dec då det är C:s födelsedag och dom har sagt att dom kan vara barnvakt varje kväll. Frågan är om vi kommer ha så mycket nytta av det, som det är nu somnar ju L inte sällan förrän nio halv tio och efter det är jag på tok för trött för att röra mej utanför dörren... Men förhoppningsvis kommer vi ut en av tre kvällar :)


Slänger upp en dagens:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar