torsdag 22 november 2012

En supermodells dagbok?

Har fått låna Miranda Kerrs bok av finaste S som jag träffade för sista gången i år idag. På lördag flyger hon och N upp till Auckland, trist för mej och L men också spännande såklart då det är bebis på G! Provade att sätta mej ner en stund tidigare idag men jag kom inte många rader innan L tyckte att det var dags att göra något mer spännande än att läsa en trist bok haha. Det var bara att lyda ;)

Nu däremot, innan jag släcker lampan för ikväll hoppas jag kunna läsa några sidor! Vet inte riktigt vad jag förväntar mej av boken, men hoppas på att få reda på lite mer om Miranda som person mer än det man sett av henne i media.



Tidigare idag. Latten blev urdrucken men boken förblev rätt oläst... Min mobil kom med på ett hörn också, tro det eller ej - detta är mobilen som jag hoppade i sjön med förra veckan. Igår när jag testade att slå på den så funkade den mirakulöst nog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar