torsdag 8 november 2012

SÅ gravid

Ligger på soffan och känner mej väldigt gravid. Magen är så mycket större på kvällarna, matsmältningen är långsammare vilket gör att jag blir så mätt att jag mår illa efter middagen och mitt allmänna tillstånd om kvällarna är fullkomligt utmattad haha. Fast just ikväll är jag ändå ganska skönt trött, vi har haft en riktigt mysig dag där vi varit ute större delen plus att jag även fått en hel del gjort inomhus nu på kvällen.

C har tagit med sej L och hans cykel ut och just nu springer dom upp för backen utanför huset och sen är det fullfart ner! Förhoppningsvis fungerar det som en "utröttare" innan L:s läggdags. Jag vågar knappt titta ut genom fönstret, så fort går det... och på asfalt av alla underlag!

Nä jag klarar inte av att sitta kvar här i soffan - det är alldeles för bra utsikt.. Ska gå och tappa upp L:s bad istället, det gissar jag att han behöver, det lär vara en genomsvettig liten kille jag får in!


Några bilder jag tog efter vår lunch i stan:


Lekparken är ett självklart inslag när vi är i stan...



....extra kul är det när man får sällskap av farsan i rutschkanan!



Queenstown Beach - inte helt fel att befinna sej på idag!



En del tog det dock till extrema längder, som killarna ute på flytbryggan...brrr



Själv njöt jag av solen på behagligt avstånd från den iskalla sjön!

3 kommentarer:

  1. Försöker kommentera för tredje gången... Fin blogg och grattis till magen!

    SvaraRadera